چرخ خیاطی کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران


فروش چرخ خیاطی کاچیران

اولین دستگاه دوخت توسط توماس سنت انگلیسی در سال ۱۷۹۰ اختراع شد.چرخ خیاطی یک وسیله برای دوخت و دوز پارچه توسط نخ است .که به منزله دوخت سریعتر و منظم تر جای کار با دست را خیلی زود گرفت. چرخ خیاطی در اوایل انقلاب برای کاهش دوخت و دوزهای دستی بکار گرفته شد. بصورت خیلی زیاد مورد کارایی در صنعت پوشاک قرار گرفت.

دو نوع چرخ خیاطی

چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی
از چرخ خیاطی خانگی اصولا در خانه ها مورد استفاده میباشد. از نظر وزنی نیز از چرخ صنعتی سبک تر میباشد. این نوع برای مصرف خانگی ولزوما برای یک شخص میباشد.چرخ صنعتی بیشتر مورد استفاده کارخانه جات و تولید پوشاک عمده میباشد. این چرخ با طراحی پیش رفته تر کار گلدوزی و دوخت دوز و زمان دوخت آسان وسریعتر کرده است.همچنین از نظر ظاهر وکارایی و از نظر اندازه متنوع تر میباشد.
امروزه مدلهای متنوع با برند های معروف در صنعت چرخ خیاطی وارد بازار گشته است. یکی از این مدلها را میتوان کاچیران نام برد .بله چرخ خیاطی کاچیران یک مدل و برند معروف در این زمینه میباشد.
کارخانه چرخ خیاطی کاچیران در سال ۱۳۵۹ تاسیس شد. هدف از تاسیس این کارخانه تولید چرخ خیاطی و گلدوزی برقی خانگی و تهیه و صادرات آن به کشورهای دیگر بود. این کارخانه بزرگ در شهر صنعتی البرز واقع شده است. کارخانه صنعتی البرز فاقد تکنولوژی تولید چرخ خیاطی بود .به همین سبب نیازهای داخلی را از طرق واردات این محصول تامین میکردند. برای دریافت تکنولوژی مربوطه قراردادی با کمپانی آلمانی منعقد گردید.

چند مدل چرخ خیاطی کاچیران

مدل رز ۲۱۰ کاچیران
مدل ۲۱۰ سبک ترین چرخ خیاطی کاچیران میباشد. این مدل ده نوع دوخت را پشتیبانی میکند از جمله:
جادکمه، دکمه دوزی، حاشیه دوزی، رفو و ماسوره پیچی اتوماتیک، دوخت های زیگزاگ ودارای بازوی متحرک میباشد.
چرخ خیاطی رز مدل ۲۱۰ دوام خوبی دارد .همچنین چرخی ارزان ومقرون بصرفه میباشد. ب همین امر چرخ خیاطی پر طرفدار و مخاطب است . دراین چرخ خیاطی تمامی امکانات مورد نیاز یک خیاط بر آورده شده استبه همین دلیل کار با آن آسان میباشد.
۱اطلاعات فنی مدل ۲۱۰
۲عرض دوخت ۵ میلی متر
۳بازوی آزاد دارد
۴تعداد طرح های زینتی۱۰ مدل
۵گردونه تغییر عرض زیگزاگ دارد
۶دوخت گرد ندارد
۷لامپ LEP دارد
۸طول بخیه ۴ میلی متر
۹کمپلت آسیایی ندارد
۱۰کمپلت تمام دور ندارد
۱۱کمپلت نیم دور دارد
۱۲سوزن نخ کن ندارد
۱۳پدال الکترونیکی دو سرعته کم وزیاد ندارد
۱۴جادکمه ۴ مرحله ایی دارد
۱۵جا دکمه اتوماتیک ندارد
۱۶قابلیت ذخیره سازی ندارد
۱۷درب وکاور دارد
۱۸ضمانت ۳ سال
۱۹قابلیت اجرای دوخت حروف واعداد ندارد
۲۰دکمه STOP/ START دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *